میوه عشق

هفنه اول و دوم بارداری

1392/8/30 12:38
نویسنده : مسافر کوچولو
214 بازدید
اشتراک گذاری

شرح حال من در هفته ی اول و دوم بارداری .(بار=جنین=من)قلب

خودمو  (جنین )سخت  به دیواره ی رحم چسبوندم  و بهترین مکان هم بالای رحمه. جفت و کیسه ی آبم  تازه شروع به رشدکردن. کیسه ی آب من مثل یک پوفتونک است خودوم هم نمیدونم این یعنی چیآخ. جایی که به زودی اولین سلولهای جنین که من باشم به وجود می آید.

مامان جونم هیچ تغییری احساس نمیکنه اصلا خبر نداره من هستم و دارم شروع میکنم غذاهاشو بخورم.

 

در این هقته تخمک دو هفته ایه. در این موقع تخمک به شکل تخم مرغ در می آد. سلولهای مهره ی کمرم در جایی تشکیل می شن که در آینده باقی اندامهام نیز به وجود می آن.

در پایان این هفته من (تخمک) دارای سه لایه سلول ام که هر یک وظیفه ی خاص خودشونو دارن.
ازاولین لایه ی سلولی ، اندامهای تنفسی و لوله گوارشم تشکیل می شن.

از دومین لایه ی سلولی استخونها، عضلات، بافتها، اندامهای جنسی، تخمدانها و سیستم گردش خون تشکیل می شه.
و از سومین لایه ی سلولی پوست، مو، مغر و نخاع تشکیل می شه. (تخمک )همچنان گرد مانندم.

سلول ها تشکیل می شن. طولم (تخمک )در این هفته در حدود یک میلی متر است.

مامان جونم که داره پایان نامه می نویسه و دوست داره زود تموم کنه که بره شروع کنه واسه دکتری بخونه کمردرد داره.روزای زوج میرفت والیبال ولی بخاطر کمر درد دیگره نمیره.بیچاره خبر نداره که یکی تو وجودش شکل میگیره یکی که باعث میشه بهشت زیر پاهاش باشه.یکی که واسه مامان باباش هدف و انگیزه ی زندگی میشه.عینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روزهای شیرین
2 آذر 92 16:03
عزیزززززم نازنین خاله انشا... زودی بسلامتی دنیا بیای روی ماهتو ببینیم...
روزهای شیرین
2 آذر 92 16:03
خیلی کار خوبی کردی وبلاگ گذاشتی! بعدا خیلی حال میده اینارو با نینی بخونی! ممنونتم.
seli
19 آذر 92 1:38
عزیز دل مننن... نمیدونی الان چشام پر اشک شد وقتی خوندم دست و پای نازشو دیدی.... خیلی خوشحالم گوگیییی از الان عاشقشم! منم اولین باره دارم احساس خاله بودنو تجربه مبکنم! ممنونم.منم لارا رو خیلی خیلی دوست دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه عشق می باشد